21 July 2009

Pengiktirafan yang mengujakan


Pengiktirafan kepada kepimpinan mahasiswa. Ini adalah buat kali yang ke-dua Yang di-Pertua Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Malaya Saudara Ridzuan Mohammad dijemput untuk menjadi salah seorang ahli panel bagi Rancangan Suara Siswa di RTM 1.

Saya teruja sebenarnya dengan pengiktirafan ini. Walaupun saya langsung tiada kena mengena dengan YDP MPMUM dan siapalah saya untuk menumpang gembira..tapi saya juga yakin sebegitu ramai mahasiswa Universiti Malaya juga turut berbangga dengan pencapaian yang Saudara Ridzuan capai.

Serasa, pengiktirafan-pengiktirafan yang diberikan kepada beliau ini sangat payah untuk dimiliki oleh kepimpinan UM sejak lima tahun belakangan ini. Tapi munculnya saudara Ridzuan nampaknya telah memecah tradisi dan mengembalikan martabat UM di mata persada intelektual.

SEKALUNG TAHNIAH BUAT YDP MPMUM




::~ Ya ALlah dosaku Menggunung Tinggi, Dapatkah Aku melalui titian Sirot-Mu nanti..sahabat Doakan ana, mampu mengecapi Syurga-Nya. kerana diri ini terlalu banyak dosa ~::

0 Perkongsian:

Post a Comment

 

FikrahNazifa Template by Ipietoon Cute Blog Design