13 April 2009

Alamat Blog baru???




Menulis lagi menulis lagi..

hmm..berkemungkinan fikrah nazifa akan berpindah alamat ke - http://fikrahnazifa.blogspot.com/... Tapi rasa sayang pula dengan blog ini...Keputusan belum dibuat..tetapi kemungkinan besar itu wujud.

Fikrah nazifa adalah nama pena bagi annisaNazifa...Kadang kala mengunakan nama sendiri ni kurang enak... Jadi kerana itulah saya hampir (masih dalm pemikiran) menukar alamat blog..tetapi isiya tetap sama..tetap orang yang sama yang empunya akal fikiran.

Saya masih berfikir-fikir untuk mau tukar templets blog atau tak...mungkin saya perlukan pendapat siapa-siapa yang sudi memberi pendapat.

Cuma kalau saya bertukar ke link lain, sudah pasti sahabat-sahabat maya sukar untuk menjejaki...tapi mungkin saya boleh letakkan link baru di blog ini...misalnya

"blog ini sudah berpindah alamat ke http://fikrahnazifa.blogspot.com/"

Tapi...semua ini masih dalam pemikiran. Kerana sangat sayang dengan blog yang satu ini... Tapi hidup mesti diteruskan dan perubahan itu kan untuk kebaikan...mudah-mudahan.

Berpindah alamat bermakna sejumlah masa perlu diperuntukkan untuk bermain dengan HTML... Poning..poning...

Hmm..tengoklah nanti...yang pasti saya masih boleh menulis dan akan terus menulis, kerana akulah seorang penulis. :)



Ini wajah pertama... :) .. sebelum ditambah-baikkan





JORDAN..

2 Perkongsian:

  1. so.. blog ni akan stay atau di deleted????

    ReplyDelete
  2. blog ni akan di deleted setelah beberapa selang masa..sebab mau letak iklan dulu yang pemilik blog ni sudah bertukar alamat.

    terimakasih komen jujur nta...huhu
    yes..wajah baru

    ReplyDelete

 

FikrahNazifa Template by Ipietoon Cute Blog Design