20 November 2010

FikrahNazifa menjadi designer web.

Saya meninggalkan nota ini di dalam blog sahabat saya sebaik sudah men'design' blognya dia. Kata saya dalam nota untuknya

Assalamualaikum warahmatullah...


Alhamdulillah...akhirnya siap juga blog ni...hehehehe...sory la a azan kalau nda cantik...selamat menulis ya...semoga dengan adanya blog ni...usaha memaksimakan dakwah melalui multimedia akan semakin subur dalam dunia dakwah dengan bertambahnya satu lagi blog kalamnuraz ni...(^_^)...ok la...maattaufiqwannajah untuk imtihan...

salam sayang..
che  : http://fikrahnazifa.blogspot.com
20 November 2010
 Ini nota kasih sayang dari saya untuk dia...semoga dengan adanya blog baru miliknya ini, akan bertambah lagi satu ruangan dakwah maya dalam usaha kita mengangkasakan dakwah.

Saya mungkin akan mula mengambil tempahan membuat web beberapa masa sahaja lagi. Blog sahabat saya KalamNuraz ini cuma salah satu daripada contohnya...Tapi maaf kepakaran saya masih terbatas sekitar blogspot, wordpress, dan sedikit secebis untuk joomla.. dan reka-reka html....untuk yang lainnya saya mungkin boleh, tapi ambik masa sedikit...kalau biasa boleh siap dalam semalam, mungkin masa akan bertambah jadi semalam setengah hari. Mungkin lebih mudah dengan bantuan software-software lain. Itu berdasarkan demand.

Mengenai harga, saya masih berkira-kira untuk melihat rating harga yang sesuai. Bagaimana pun, sekiranya ada antara pembaca sekalian yang inginkan bantuan saya dalam design mendesign web, silakan terus berhubung dengan saya di email annisaNazifa@gmail.com dan mohon ditinggalkan pesan dalam blog ini.
Nantinya saya juga akan menerima tempahan design-design banner, poster, kad kahwin dan lain-lain lagi...cuma segalanya masih dalam perkiraan. Tapi kalau mahu sekarang, ya juga boleh bincang. Silakan sahaja emailkan di email annisaNazifa@gmail.com.

Kerana itulah pemilik fikrahnazifa akan mula menceburkan diri dalam bidang bisnes. Untuk itu, terimakasih kepada PMIUM yang banyak membantu dalam melahirkan kepakaran itu.


::~ Ya ALlah dosaku Menggunung Tinggi, Dapatkah Aku melalui titian Sirot-Mu nanti..sahabat Doakan ana, mampu mengecapi Syurga-Nya. kerana diri ini terlalu banyak dosa ~::

1 Perkongsian:

  1. salam che~
    slamat berkarya..
    ooo wt bisnes design...mantap..hehe~:)

    p/s: html ni sy agak kureng..T_T

    ReplyDelete

 

FikrahNazifa Template by Ipietoon Cute Blog Design