20 October 2009

Tahniah Kak Raihana dan Ustaz Dzul Khairi




Gembira sekali saya mendengar khabar gembira yang sampai ke telinga saya isnin lepas. Walaupun sedih sedikit kerana mungkin saya antara manusia yang ketinggalan zaman mengenai berita tersebut. Pun begitu saya sangat teruja mendengarnya.

TAHNIAH BUAT KAK RAIHANA DAN USTAZ DZUL KHAIRI...

Sudah agak lama benar saya tidak menulis di blog ini. Tapi bukan bererti saya berhenti menulis. Cuma saya menulis di tempat lain arena yang sama, tapi gaya penulisan berbeza. Kerana itu saya sudah agak rindu yang amat untuk kembali menulis bebas gaya penulisan peribadi dan tampil dalam fikrah jelmaan sendiri.

Agak banyak sebenarnya idea yang muncul ditengah-tengah kehidupan seharian saya sepanjang sebulan ini. Setiap kali itu, pasti saya teringat ke 'fikrahnazifa' yang sudah lama sepi. Kali ini saya fikir saya perlu menyempatkan diri juga untuk menulis di sini. Tambahan lagi memikirkan ke'wajib'an saya mengucapkan tahniah kepada Ustas Dzul dan Kak Rai.


Gambar kak Rai-dari blog Ustaz Dzul:hehehe...lucula pula..Tapi kak Rai jauh lebih comel dari gambar ini


Saya baru sempat menjengah ke blog Ustaz Dzul dan terlihat gambar kak Rai(di atas). Comel. Tapi yang pasti tuan empunya diri jauh lebih comel dari gambar itu. Mirip dari segi gambaran. Penuntut 'ekspress' PHD walaupun dia juga bekas mantan pimpinan PMIUM. Kagum..Bayangkan dalam kesibukan masih berjaya cemerlang dalam pelajaran.

Apa yang pasti, saya doakan moga mereka kekal bahagia hingga ke Syurga dan saya percaya kita semua begitu... (^_^)

SELAMAT YA KAK...



::~ Ya ALlah dosaku Menggunung Tinggi, Dapatkah Aku melalui titian Sirot-Mu nanti..sahabat Doakan ana, mampu mengecapi Syurga-Nya. kerana diri ini terlalu banyak dosa ~::

3 Perkongsian:

  1. assalamualaikum..
    setelah saya membaca blog kak nazifa,saya tertarik dengan nya.kini saya mewujudkan blog untuk tujuan berdakwah.kalau saya boleh tahu,bagaimana akak menghias blog??

    ReplyDelete

 

FikrahNazifa Template by Ipietoon Cute Blog Design