13 May 2015

Menulis lagi

Bismillah
Alhamdulillah

MasyaAllah..sudah agak lama semenjak saya tak menulis di blog ini..sedar-sedar banyak  perkara yang dah berubah...

Dari belajar sudah garduat
Dari bujangan sudah berkahwin
sudah ada anak..dua orang..
laptop juga sudah bertukar sebablaptop dulu  sudah rosak..maknanya sekarang saya menaip tidak lagi menggunakan laptop yang dulu sebelum saya berhenti aktif  menulis..Malah laptop yang baru ini sudah hilang 'space bar' nya kerana 'berkongsi' dengan anak saya..



Moga saya akan istiqamah menulis lagi..kali ini saya lebih teruja untuk berkongsi tentang anak...sebab mungkin keterujaan menjadi ummi  itu masyaAllah satu nikmat yang besar dari Allah...Alhamdulillah..

cukuplah dulu untuk kali ini.

Ummi Salahuddin
13 Mei 2015

::~ Ya ALlah dosaku Menggunung Tinggi, Dapatkah Aku melalui titian Sirot-Mu nanti..sahabat Doakan ana, mampu mengecapi Syurga-Nya. kerana diri ini terlalu banyak dosa ~::

0 Perkongsian:

Post a Comment

 

FikrahNazifa Template by Ipietoon Cute Blog Design