02 November 2009

Muhasabah Sebentar






Saya terjumapa video ini di Youtube. Saya sangat suka dengan video ini. Bukankah yang paling baik untuk diberikan kepada sahabat itu adalah perkara atau sesuatu yang paling kita sayang dan suka.

Dengan berbekal rasa itu, saya sangat teruja untuk berkongsi video ini bersama kalian dengan harapan kalau bukan seratus hati yang terdetik keinsafan cukuplah cuma satu..sebagai bekal saya nanti di sana. Juga sebagai bekal nanti kita di sana.

Kepada insan yang telah diilhamkan ALlah untuk mencipta dan meletakkan video ini di youtube semoga dirimua sentiasa mendapat Redha Allah walau di mana jua kamu berada. Ana minta izin untuk berkongsi juga video ini di blog ana yang tak seberapa. Semoga segala kebaikan hanya untuk kamu.

Buat kita semua...hayatilah video ini dengan rasa keinsafan, kehambaan dan kesedaran. Ingatlah yang hidup kita ini bukan selamanya di dunia. Tetapi akan sampai jua masanya kita bertemu dengan-Nya.

Semoga segala kebaikan untuk kita dan semoga kita tergolong sebagai ahli Syurga-Nya...




::~ Ya ALlah dosaku Menggunung Tinggi, Dapatkah Aku melalui titian Sirot-Mu nanti..sahabat Doakan ana, mampu mengecapi Syurga-Nya. kerana diri ini terlalu banyak dosa ~::

0 Perkongsian:

Post a Comment

 

FikrahNazifa Template by Ipietoon Cute Blog Design